9.Sınıf Edebiyat Hikaye Ünitesi Test Soruları İndir Çöz
HİKAYE KONUSU TESTİ, HİKAYE KONU ANLATIM TESTİ, HİKAYELER TESTİ, HİKAYE TESTİ, TESTLER, 9.SINIF EDEBİYAT HİKAYE TESTİ, 10.SINIF EDEBİYAT HİKAYE TESTİ,11.SINIF EDEBİYAT HİKAYE TESTİderskonum.com'un değerli akademisyen-öğretmen-öğrenci-edebiyat sever takipçileri.
doğru konum= derskonum
9.Sınıf Edebiyat Hikaye Ünitesi Test Soruları İndir Çöz
9.SINIF
TÜRK DİLİ ve EDEBİYATI
HİKAYE
ÜNİTESİ TEST SORULARI
PDF-TEST SORULARININ İÇERİĞİ
1-Hikaye Nedir?
2-Hikaye Yapı Unsurları
3-Hikaye Planı
4-Hikaye Türünün Özellikleri
5-Hikaye Türleri
6-Hikaye Türü Tarihi Gelişimi
7-Hikaye -Roman Karşılaştırması
8-Hikayelerde Kullanılan
Anlatım Türleri
9-Hikayelerde Kullanılan
Anlatım Teknikleri
9.SINIF HİKAYE ÜNİTESİ TEST SORULARI
TEST 1
1. Onun hiçbir hikâyesinde belirli vak’a, tahlil, tip,
karakter aramayız. Onun her hikâyesi hatıralar sarnıcına rastgele daldırılmış
bir avuçtur. Parmaklardaki temiz ıslaklığa ve taze serinliğe bakınız. Şuura
düşen damlalar, birer hikâye unsuru değil, şiirdir.
Bu parçada aşağıdaki hikâyecilerin hangisinden söz edilmiş olabilir?
A) Ömer Seyfettin
B) Refik Halit Karay C)
Orhan Kemal
D) Sait Faik Abasıyanık E)
Ahmet Mithat Efendi
2. Modern hikâye türü ile ilgili aşağıda verilen bilgilerden hangisi yanlıştır?
A) Modern anlamda hikâye türünün kurucusu İtalyan yazar Boccacio kabul
edilmektedir.
B) Edebiyatımızda ilk örnekleri Tanzimat Dönemi’nde verilmiştir.
C) Temelde olay ve kesit öykücülüğü şeklinde iki türü vardır.
D) Yaşanmış ya da yaşanması mümkün olay ve durumlar anlatılır.
E) Manzum, mensur ya da manzum-mensur şekilde yapılandırılmışlardır.
3. Aşağıdakilerden hangisi hikâye türü ile ilgili yanlış bir bilgidir?
A) İçerikte ayrıntılandırmaya gidilmez.
B) Anlatımda yalınlık ve yoğunluk görülür.
C) Öğretme ve yol gösterme esastır.
D) Yapı unsurları sınırlandırılmıştır.
E) Olay, durum, halk hikayesi, manzum hikâye ve ben merkezli hikâye gibi
türleri vardır.
4. Aşağıdakilerden hangisinde olay ve durum hikâyesinin diğer isimleri bir
arada verilmiştir?
A) Yapay - Doğal B)
Maupassant - Çehov
C) Klasik - Romantik D) Bütün
- kesit E) Uzun - kısa
5. Belirli bir başlangıcı ve sonu olan bu tarz hikâyelerde olayın ön plana
çıktığını açıkça söyleyebiliriz. Serim, düğüm, çözüm planında yazılan bu
hikâyeler gerilime dayalı, merak unsurunun öne çıktığı hikâyelerdir ve
edebiyatımızda 19. yüzyıldan sonra örnekleri verilmeye başlanmıştır.
Bu parçada sözü edilen hikâye türü aşağıdakilerden hangisidir?
A) Kesit hikâyesi B)
Ben merkezli hikâye C)
Manzum hikâye
D) Maupassant hikâyesi E) Halk
hikâyesi
I. Hikâyelerde anlatılanlar dar bir zamanı kapsar.
II. Kişilikler
çoğu zaman tek boyutlu çizilir.
III. Tüm
hikâyeler serim, düğüm çözüm planına uygun yazılır.
IV. Olmuş ya da
olabilecekler anlatılır.
V. İnsan hayatına dönük türlü çatışmalar üzerinde
kurgulanır.
6. Numaralanmış cümlelerin hangisinde modern hikâye türü ile ilgili bilgi
yanlışı vardır?
A) I. B) II. C) III. D) IV. E) V.
7. Durum hikâyeleri ile ilgili aşağıdakilerden hangisi yanlıştır?
A) Belirli bir başlangıcı ve sonu olmayan hikâyelerdir.
B) Türk edebiyatındaki en önemli temsilcisi Ömer Seyfettin’dir.
C) Çehov tarzı hikâyecilik olarak da bilinir.
D) Hayatın bir kesiti kendi doğası içinde ele alınır.
E) Anlatımda gerçekçilik ve samimiyet esastır.
8. Aşağıdaki eserlerden hangisi Türk edebiyatında modern öykünün ilk
örneklerinden biri değildir?
A) Müsameretname
B) Harap Mabetler
C) Letaif-i Rivayat
D) Küçük Şeyler
E) Kıssadan Hisse
9. I. Modern hikâyenin ortaya çıkmasında realizm akımı çok etkili
olmuştur.
II. Hikâyeler okuyucuları açısından duygulandırmak, hissettirmek, sezdirmek,
hatırlatmak gibi işlevlere sahiptir.
III. Servetifünun döneminde yazılan “Letaifi Rivayat” adlı hikâye Batı tarzında
hikâyeciliğin edebiyatımızda ilk örneğidir.
IV. Memduh Şevket Esendal, Refik Halit Karay, Sait Faik Abasıyanık, Halikarnas
Balıkçısı ve Mustafa Kutlu gibi isimler modern hikâyeciliğin edebiyatımızdaki
başarılı temsilcilerinden birkaçıdır.
V. Hikayeler; mektup, günlük, anı, gezi yazısı biçiminde kurgulanabilir.
Numaralanmış cümlelerin hangisinde hikâye türü ile ilgili yanlış bir bilgi
verilmiştir?
A) I. B) II. C) III. D) IV. E) V.
10. Özellikle oltacılar çok sever bu gölü. Balığı boldur çünkü. Lezzetlidir.
Göle gelir gelmez önce oltalarını atarlar. Öğleye kadar yiyecekleri balığı
tutmak için acele ederler. Yakındaki kasabalılar gölden balık tutmaz. Asla
yemezler. Böyle olunca da gölün balığı şehirli meraklılara kalır. Onlar da
hafta sonu oldu mu akın akın koşarlar. Kimi cumartesi akşamdan gelip çadır
kurar, gece de kalır. Böylece daha çok balık tutup, daha çok stres atarlar ve
daha sakin bir kafayla dönerler işlerine. Ama onların bu merakı kasabalı için
işkence gibidir.
Bu metin parçası ile ilgili aşağıdakilerden hangisi söylenemez?
A) Anlatma esasına bağlı bir metin parçasıdır.
B) Metnin serim bölümünden alınmıştır.
C) Bir durum hakkında bilgi verilmiştir.
D) Hareketli betimleme yapılmıştır
E) Gerçekçi üslupla yazılmıştır.
11. Olay ve durum hikâyeciliğiyle ilgili aşağıda verilen karşılaştırma
cümlelerinden hangisi yanlıştır?
A) Olay öyküsü, klasik öykü; durum öyküsü kesit öyküsü olarak da bilinir.
B) İki öykü türünde de gerçekçilik ön plandadır.
C) Olay öykücülüğünde hadise belirli bir serim-dü- ğüm-çözüm bağlamı içerisinde
verilirken durum öykü- cülüğünde kurgu bu düzenlilikte olmayabilir.
D) Maupassant tarzı hikâye zamanla yerini Çehov tarzı hikâyeye
bırakmıştır.
E) Durum hikâyeciliği olay hikâyeciliğine göre daha iddiasız ve sıradan yaşam
ayrıntıları üzerine odaklanır.
12. Aşağıdaki metin parçalarından hangisinde öyküleyici bir anlatım yoktur?
A) Çatı katındaki evin mutfağı çok küçüktü. İki kişinin içinde çarpışmadan
hareket etmesi olanaksızdı. Mutfağa gül ağacından yapılmış bir masa konulmuştu.
Yer sorunu nedeniyle sandalye yerine taburelerde oturulurdu.
B) En sonunda anne oğlunun göz kapağına çok az oksijenli su damlattı, kurulayıp
üzerine beyaz bir merhem sürdü ve göz kapağını gazlı bir bezle adamakıllı
örttü. Plasterle yapıştırıp gazlı bezi kapadı…
C) Yürüyordum. Yürüdükçe de açılıyordum. Evden kızgın çıkmıştım. Belki de tıraş
bıçağına sinirlenmiştim. Olur, olur! Mutlak tıraş bıçağına sinirlenmiş
olacağım.
D) Amsterdam Hollanda’nın başkenti. Kuzey Denizi kıyı- sında bulunan bu kent,
yaklaşık 90 adanın üzerinde kurulu. Bu kentteki kanalların toplam uzunluğu 100
kilometreyi geçiyor. Kentte 1500’e yakın köprü yer alıyor.
E) Demirci anladı, ses çıkarmadı, duvardan üç beş halka aldı, sanatına vakıf
bir adam sükunetiyle değneğe taktı. Lakin genç adam, usul hilafına, değneğin
yan tarafına bir halka daha taktırmak istiyordu. Çilingirle aralarında mubahese
başladı. Çilingir, “Olmaz” dedi, “Bunun usulü böyledir.”
TEST
2
1. Aşağıdaki sanatçılardan hangisi
olay öyküsünün dünya edebiyatındaki temsilcisidir?
A)Ömer Seyfettin
B)Maupassant
C)Çehov
D)Memduh Şevket Esandal
E)La Fontaine
2. Anlatımda her şeye hâkim, kahramanların
zihinlerine ve iç dünyalarına giren, gizli kalmış duygu ve düşüncelerini dışa
vuran bakış açısına —; anlatıcının aynı zamanda eserin kişilerinden biri olduğu
bakış açısına -—; anlatıcının olayları bir kamera tarafsızlığıyla anlattığı
bakış açısına -— denir.
Bu parçada boş bırakılan yerlere sırasıyla aşağıdakilerden hangisi
getirilebilir?
A) kahraman bakış açısı - ilahi bakış açısı - gözlemci bakış açısı
B) gözlemci bakış açısı - ilahi bakış açısı - kahraman bakış açısı
C) ilahi bakış açısı - gözlemci bakış açısı-kahraman bakış açısı
D) ilahi bakış açısı - kahraman bakış açısı - gözlemci bakış açısı
E) kahraman bakış açısı - gözlemci bakış açısı - ilahi bakış açısı
3. Edebiyatımızda ilk
öykü denemesi Emin Nihat'ın yazdığı ................... adlı eserdir.
Bu parçadaki boşluğa aşağıdakilerden hangisi getirilmelidir?
A) Letaif-i Rivayet B) Müsameretname
C) Küçük Şeyler D) İntibah
Karabibik
4. Aşağıdakilerden hangisi hikaye
türünün dünya edebiyatındaki ilk örneğidir?
A)Sefiller B)Don Kişot
C)Decameron D)Dede Korkut Hikâyeleri
E)Letaif-i Rivayat
5. Hikâyeyle ilgili
aşağıdakilerden hangisi doğru değildir?
A) Gerçek ya da gerçeğe uygun olayları konu edinir.
B) Durum ve olay hikâyesi olmak üzere iki türü vardır.
C) Maupassant tarzı hikâyeler, serim, düğüm ve çözüm bölümlerinden oluşur.
D) Türk edebiyatında Batılı anlamda ilk örnekleri Tanzimat Dönemi’nde
verilmeye başlanmıştır.
E) Hikâyelerde olağanüstü olaylara ve kişilere sıkça yer verilir.
Kaynak:
derskonum.com --- -
Hazırlayan : Mustafa Şahin EDEBİYAT
6. Çehov, “Bir insanı unutmak istiyorsanız
onunla yaşadıklarınızı değil, onun size yaşattıklarınızı düşünmelisiniz.”
sözüyle aslında hikâyecilikte izlediği yolun da ipuçlarını verir. Onun
hikâyelerinde olaylar beklenmedik bir sonla bitmez. Aksine bittikten sonra da
devam ediyor etkisi bırakır. O; olayları ve kişileri değil, olay ve kişilerin
yansıttıkları, hissettirdikleri üzerinde durur.
Bu metinde sözü edilen hikâye türü aşağıdakiler- den hangisidir?
A)Durum hikâyesi B)Olay
hikâyesi
C)Halk hikâyesi D)Postmodern
hikâye
E)Bireyin iç dünyasını ele alan hikâye
7. 9. Hikâye türüyle ilgili aşağıdaki
bilgilerden hangisinde yanlışlık vardır?
A) Hikâye metinlerinde olay ve anlatıcı vazgeçilmez öğelerdir.
B) Hikâyelerin anlatıcısı kurmaca bir kişidir.
C) Hikâyelerde olayın ortaya çıkması için kişilere, mekâna ve zamana
ihtiyaç vardır.
D) Hikâyelerde olayın ortaya çıkması için kişiler arasında çatışma olması
gerekir.
E) Üslup bir hikâyenin en temel yapı öğesidir.
8. Olay hikâyelerinin Türk edebiyatındaki
temsilcileri arasında;
I. Sait Faik Abasıyanık,
II. Hüseyin Rahmi Gürpınar,
III. Reşat Nuri Güntekin,
IV. Ömer Seyfettin,
V. Refik Halit Karay
isimlerinden hangisi gösterilemez?
A) I
B) II C) III D)
IV E) V
9. I. Hikâyede üzerinde söz söylenen
yaşantı ya da durumdur.
II. Olayın oluşmasında etkili olan ya da olayı yaşayanlardır.
III. Olayın yaşandığı çevre veya mekândır.
IV. Olayın yaşandığı dönem, an mevsim ya da gündür.
Numaralı cümlelerde aşağıdakilerden hangisiyle ilgili bir açıklama yapılmamıştır?
A) Kişi B)
Olay C) Yer D)Üslup E)
Zaman
10. Her hikâyede aynı
olmamakla birlikte, bir hikâyenin planı üç bölümden oluşur:
I …..Hikâyenin giriş bölümüdür. Bu bölümde olayın geçtiği çevre , kişiler
tanıtılarak ana olaya giriş yapılır.
II ……Hikâyenin bütün yönleriyle anlatıldığı en geniş bölümdür.
Merak öğesi olayı sürükler.
III …..Merakın bir sonuca bağlanarak giderildiği bölümdür. Olaya dayalı
hikâyelerde olay beklenmedik biçimde çözümlenir.
Yukarıda boş bırakılan yerlere sırasıyla aşağıdakilerden hangisi
getirilmelidir?
A) Serim - düğüm - çözüm
B) Çözüm - serim - düğüm
C) Serim - çözüm - düğüm
D) Düğüm - serim - çözüm
E) Düğüm - çözüm – serim
11. Rönesanstan (16.
yüzyıl) sonra Giovanni Boccacio (Bokasyo). “Decameron (Dekameron)
Öyküleri” (I) adlı eseriyle öykü türünün ilk örneğini vermiş ve
çağdaş öykücülüğün başlatıcısı olmuştur. Öykü türü edebiyatımıza Tanzimat’la
(II)
birlikte girmiştir. Emin Nihat’ın “Müsameretname” adlı eseri edebiyatımızın
ilk hikâye örneklerindendir. Bunlan Ahmet Mithat Efendi’nin “Letaif-i
Rivâvet” ve “Kıssadan Hisse (III) adlı eserleri izler. Batılı
anlamda ilk hikâye örneklerini ise “Küçük Şeyler” adlı eseriyle
Tanzimat'ın ikinci kuşak sanatçısı Şemsettin Sami (IV) ortaya
koymuştur. Türk öyküsü, Milli Edebiyat Dönemi'nde Ömer Seyfettin'le (V)asıl
çıkışını yapmış, bu tür Memduh Şevket Esendal, Sait Faik Abasıyanık, Tarık
Buğra, Sabahattin Ali, Haldun Taner gibi yazarlarla iyice gelişmiştir.
Hikâye türünün gelişimiyle ilgili olarak numaralı yerlerin hangisinde
bir bilgi yanlışısöz konusudur?
A) I. B) II. C) III. D) IV.
E)V.
12. Aşağıdaki türlerin
hangisinde olay, kişi, yer, zaman unsurlarının bulunmasıbeklenemez?
A) Roman B) Hikâye C) Makale
D) Anı
E) Masal
13. 9, Durum/kesit hikâyesinin
dünya edebiyatındaki öncüsü, ünlü Rus sanatçı……..’dur. Bizim edebiyatımızda………ve
Memduh Şevket Esendal bu türün başarılı örneklerini vermişlerdir. Olay
hikâyeciliği Fransız sanatçı …………..tarafından geliştirildiği için bu tür
hikâyeler onun adıyla da anılır. Türk edebiyatında bu tarz hikâyeciliğin en
büyük
temsilcisi ………………’dir. Ayrıca Refik Halit Karay, Reşat Nuri Güntekin, Yakup
Kadri Karaosmanoğlu Orhan Kemal, Samim Kocagöz, Necati Cumalı, Talip Apaydın da
olay hikâyeciliğinin temsilcileri arasındadır.
Aşağıdakilerden hangisi, bu parçada boş bırakılan yerlerden herhangi birinegetirilemez?
A)Anton Çehov B)Sait Faik Abasıyanık
C)Franz Kafka D)Ömer Seyfettin
E)Guy de Maupassant
14. Aşağıdaki metin türlerinin
hangisinde “öyküleme” ve “betimleme”den daha az yararlanılır?
A) Gezi yazısı B) Anı
C) Eleştiri D) Halk hikâyesi
E) Roman
15. Aşağıdakilerden hangisi
öyküleyici anlatımın özellikleri arasında yer almaz?
A) Öykülemede olayların gelişimi ve birbirine bağlanışı hareket öğesiyle
sağlanır.
B) Varlığın özellikleri ve bu özelliklerin duyularımızda uyandırdığı izlenimler
aktarılır.
C) Hikaye, roman, anı, gezi yazısı, günlük, masal gibi türlerde kullanılır.
D) Öyküleyici anlatımda olay, belli bir zaman diliminde, bir kişi kadrosuyla
başlar, gelişir ve bir sonuca ulaşır.
E) Olay, kişi, mekân ve zaman öyküleyici anlatımın yapı öğeleridir.
TEST-3
İyona bir kızak sürücüsüdür. Kıt kanaat geçinir. Yardımcısı olan oğlu,
humma hastalığına yakalanır ve ölür. Ama o, kışın dondurucu soğuğunda çalışmak
zorundadır. İçini yakan derdini dökmek için kızağına binen her müşteriye
açılmak ister. Ancak ölen kendi oğlu, acı da kendi acısı olduğu
için anlattıkları müşterilerin bir kulağından girer diğer
kulağından çıkar.
1-Bu parçanın anlatımında aşağıdakilerden hangisinden yararlanılmıştır?
A) Açıklama
B) Öyküleme
C) Tanık
gösterme
D) Karşılaştırma
E) Tartışma
Balkondaki beyaz masanın üstündeki cam tabakta üç çeşit
meyve var: Üzüm, armut ve şeftali. Taneleri
ince, çekirdeksiz İzmir üzümü, ağzımda tatlı bir
serinlikle eriyor. Soyulmuş ve dilimlenmiş armuda çelik çatalı batırınca, çıkan
sesten armudun çok sulu olduğunu anlıyorum. Sulu olmasına rağmen
mayhoş bir tadı var. Sıra, dilimlenmiş şeftalilerde. Bir
dilim şeftali, kadifemsi bir uyum ve bal tadıyla ağzımda dağılırken benim
aklım hâlâ üzümlerin hararet dindiren serinliğinde.
2-Bu parçanın anlatımında aşağıdakilerden hangisi ağır basmaktadır?
A) Açıklama
B) Tartışma
C) Karşılaştırma
D) Öyküleme
E) Betimleme
Kaynak:
derskonum.com --- -
Hazırlayan : Mustafa Şahin EDEBİYAT
Derenin vadisinden hafif meyiller ve tatlı kavislerle iki
taraflı ormanların koyuluğu altında, içine güneş inmeyen
yeşilliklerin reçineli serinliğine gömülerek, daha derinlikteki
derenin çağıltılarını dinleye dinleye gidiyoruz. Bu güzellik
biti-vermesin diye otomobilimizi yavaşlatıyor ve camı açıyoruz. Egzoz
kokusu ile toprağın ve çiçe-ğinki birbirine karışıyor.
3-Bu parçada ayrıntıların seçiminde aşağıdaki duyulardan hangisinden yararlanılmamıştır?
A) Görme
B) Koklama
C) Tatma
D) İşitme
E) Dokunma
4-Aşağıdaki cümlelerin hangisinde "öyküleme ve betimleme" bir
arada verilmiştir?
A) Uzun boylu bedeninde, geniş alın çizgilerinde
hâlâ savaşın derin izleri vardı.
B) Kendime bir bardak çay doldurdum, sonra da masaya geçip
o günün gazetelerini okumaya başladım.
C) Yolda bulduğu cevizi hırsla yiyip kabuklarını yeri örten
kararmış yaprakların içine attı.
D) Gecenin karanlık ve dingin sessizliğinde yıkıntılar,
insana ürküntü veren hayaletler gibiydi.
E) Kimi hayvanlar denizde kimi hayvanlar da karada
yaşamını sürdürür.
*Bilgi vermek amacıyla yazılır.
*Genel ayrıntılar üzerinde durulur.
*Amaç sanat yapmak için değil, bir konu hakkında bilgi vermektir.
* Değişik duyulara seslenen özel ayrıntılar üzerinde durulmaz.
5-Yukarıdaki bilgiler
aşağıdakilerden hangisi için geçerlidir ?
A-Öyküleme B-Fiziki
portre
C- Ruhi Portre D-
Açıklayıcı Betimleme
E-Sanatsal Betimleme
Mertcan içine kapanık, kimseyle konuşmayan ve utangaç bir gençtir. Mertcan
çok fazla kimseyle konuşmaya, yalnızca soru sorunca cevaplayan bir insandır.
Sürekli kitap okur ve derin düşüncelere dalar. Aynı zamanda çok kırılgandır.
Birisi en ufak kötü bir şey söylese hemen yüzü asılır. Her zaman gözleri
uzaklara dalmaktadır.
6-Yukarıdaki parça aşağıdakilerden
hangisine örnektir ?
A- Fiziki portre
B- İç Konuşma
C- Sanatsal Betimleme
D- Açıklayıcı Betimleme
E- Ruhi Portre
7-Aşağıdakilerden
hangisi sanatsal betimleme için yanlıştır ?
A.İzlenim kazandırmak amacıyla yazılır.
B.Değişik duyulara seslenen özel ayrıntılar üzerinde durulur.
C.Ayrıntılar objektif olarak verilir.
D.Amaç sanat yapmaktır.
E-Kişisel duygular aktarılır.
— Canım, neden söküyorsunuz? dedim.
— Mühendis Ahmet Bey söktürüyor.
— Ne yapacak bunları?
— Yukarıda deri tüccarı Hollandalı var ya hani, onun bahçesini
düzeltiyorlar da...
— İngiliz çimi alsın, eksin, mademki herif zengin...
8-Yukarıdaki parçada
aşağıdaki tekniklerden hangisine örnektir ?
A-Anlatma B-Gösterme
C- Özetleme D-Diyalog
E-İç Konuşma
“Eve gitse, biliyordu, gece yarısına dek başka bir şey yapamadan,
yukarıdakilerin patırtısına sövecekti… Bol gürültülü, bol dumanlı meyhanelerden
birine girdi. Tezgâhın önünde bir boş yer bulup oturdu. Yaklaşan garsona, -
Şarap, dedi. Garson, sanki salt onun için buradaymış gibi eğildi. Sanki
ötekiler duyacak diye korkuyordu.”
9-Yukarıdaki parçada
aşağıdaki tekniklerden hangisine örnektir ?
A-İç Çözümleme B-Gösterme
C- Özetleme D-Diyalog
E-İç Konuşma
“Simit yiyerek yürüyor. Tek tük geçenler dönüp ona bakıyorlar. Kılığı
düzgün bir adamın sokakta simit yemesi yasaktır. Bütün yasaklar gibi bunun da
kaçamak yolu yok mu? Simidi kır, cebine sok. Tek elinle bir lokma koparıp
kimseye sezdirmeden ağzına at. Ama, ben dişlerim sağlamken ısıracağım."
10-Yukarıdaki parçada
aşağıdaki tekniklerden hangisine örnektir ?
A-İç Çözümleme B-Gösterme
C- İç Konuşma D-Diyalog
E- Bilinç Akışı
CEVAP ANAHTARI
TEST -1
CEVAPLARI :
1-D , 2-E, 3-C, 4-B, 5-D, 6-C, 7-B, 8-B, 9-C,
10-C, 11-E, 12-D
TEST -2 CEVAPLARI :
1-B, 2-D, 3-B, 4-C, 5-E, 6-A, 7-E, 8-A, 9-D,
10-A, 11-D, 12-E, 13-C, 14-C, 15-B
TEST -3 CEVAPLARI :
1-B, 2-E, 3-C, 4-C, 5-D, 6-E, 7-C , 8-D, 9-A, 10-C
Kaynak:
derskonum.com --- -
Hazırlayan : Mustafa Şahin EDEBİYAT
HİKAYE KONUSU TESTİ |
teşekkür
YanıtlaSilMüq
YanıtlaSilPeki cevapları
YanıtlaSilTesti
YanıtlaSilNasıl indirebilirim